onsdag den 4. januar 2017

December i Cambodia

Dog uden camera...
Jeg mistede min telefon et par dage før vi forlod bangkoks bekvemmelighed og lækre mad, og vendte snuden øst på. Men hvorvidt jeg mistede min telefon ved at tabe den, lægge den et sted og glemme alt om det, eller den blev stjålet, ved jeg ikke..
Men kender man mig....

Det korte og det lange er, at jeg har brugt en måned i Cambodia uden at kunne tage et eneste billede, og derfor kun har de billeder som min kaereste, Dan, har taget på sin telefon.

Og når jeg nu ser dem igennem, kan jeg se at han må have en ting for kvinder på cykel, for det er gudhjaelpe mig det, manden har taget flest billeder af!



Det' jul, det' cool

lagde du mærke til nissehuen på det sidste billede?

Jeg købte denne nissehue på det kinesiske markede tilbage i Bangkok, og har aldrig fået så meget possitiv respons for en hat. Hvor end jeg gik råbte folk "Merry Christmas!", og begyndte at synge "Jingle bells, jingle bells". Det var en ren fest!
Så selvom det kan vaere svaert at finde julestemningen frem i 30 graders varme midt i Phnom Penh's Killing fields og Prison Camp 21 fra Khmer Rouge's tid, gjorde vi et ihærdigt forsøg.

Vi havde koøt verdens mindste juletræ, som vi dansede rundt om til All I Want For Christmass, og vi fandt vi en restaurant som serverede andelår i en form for brun sovs med brød til.

23 år

Vi ramlede også ind i min foedselsdag i løbet af december, og det blev fejret med maner:
Vi fik fodmassage, isdessert og hvidvin. hvad mere kan en 23 årig globetrotter ønske sig?




<3 p="">

1 kommentar:

  1. Øv med dit kamera, men hvem er ham Dan der. Vi har ikke set et eneste billede af ham på noget medie endnu.
    Det må være fordi du ikke har noget kamera *S*

    SvarSlet