søndag den 12. juli 2015

Korp Kuhn Mark Ka!

Jeg forlader nu Thailand efter to fantastiske, intense måneder fyldt med nye bekendskaber og gensyn med gamle, unikke oplevelser og indblik, grin, og massere af kærlighed.

Jeg har for første gang i mit liv stået fuldstændigt på egne ben. Det har været utroligt hårdt til tider, men også meget givende. Jeg føler, at jeg har fået mere selvtillid og tro på mig selv, og det ville ikke undre mig hvis jeg er vokset tre centimeter i løbet af de sidste par måneder.

For alt dette og mere til, vil jeg gerne sige tusind tak. Jeg er dybt taknemmelig for de mennesker som har været med til at præge mig, skubbe til mine holdninger, provokere min tankegang, og skabe en så fantastisk oplevelse.

Korp Kuhn Mark Ka, Tuk Kohn!
(mange tak, alle sammen)

Nu går turen videre til Kina, hvilket nok skal blive rigtig interessant. Jeg skal mødes med en gammel ven, Julian, som bor og arbejder på en skole i en by, jeg ikke kan stave til, og endnu mindre udtale. Vi starter dog i Beijing, hvor vi skal spise mystery-meat og op og gå på en eller anden berømt mur. Jeg glæder mig rigtig meget til disse, og mange flere, gode oplevelser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar