torsdag den 21. april 2016

Fantastisk gensyn med mine søde piger

Februar måned stod i Indiens tegn, da jeg selv og Mor Bibi var på besøg på et vist pigehjem.
Vi lavede begge en masse arbejde for organisationen, hvoriblandt meget af mit var skriftligt. Derfor var lysten til at svinge fjerpennen ikke så stor i den periode. Jeg ville hellere nyde mine piger.
Men så er det godt jeg kan tyvstjæle fra Dansk Kherwara Missions facebookside. ;)
Dette er et udpluk af de historier som ligger inde på vores facebookside, du må meget gerne gå ind og kigge. :)

Enjoy!

Tur til bjerget 




Kreative piger

Pigerne var også vilde med vores nye væve, vi har fået:


På cafe-besøg i Kherwara

Vores piger har fået samlet det mindste køkken-sæt jeg nogensinde har set. Det indeholder små bitte kopper og skeer, gryder og kander og sågar et lille komfur. Her ses Hanixa og Akonsa igang med at lave mad til os 'carefull Didi' siger Hanixa og rækker mig en kop med tre dråber vand til min mad 'very spicy!'

Aww. mine søde piger <3 3="" nbsp="" p="">

Ingen kommentarer:

Send en kommentar