mandag den 18. april 2016

Vin, veninde og vellness




Efter at have sagt farvel til både Dan og lækre Malaysia, gik turen imod Europa, med en lille omvej på vejen imod kolde og grå Danmark.

Min veninde Signe er udvekslingsstudent i La France, nærmere bestemt i Nice, og havde inviteret mig et smut forbi, når nu jeg ”alligevel var i området”.
Det blev en rigtig hyggelig uge, fyldt med vin, solskin, ost, shopping og lidt til..


Følelsen af at have makeup på igen. Jiih. 
Er jeg død? kommet til himmels? drømmer jeg?
Det kan da ikke være det virkelige liv, det her!


Lidt kulturelle skulle vi da også være, indimellem maden og vinen.
Her ses et skellet af en mammut. 

Vi var også en tur nede i en smuk drypstenshule i Monaco. Det er bestemt et besøg værd!
Signe vækkede mig af min lur. Det skulle hun ikke have gjort.
Nu er der ingen Signe mere.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar