søndag den 17. april 2016

Sorry, Annika.

Jeg indrømmer det blankt -jeg har været længe væk fra bloogen. Alt for længe. Nu hvor jeg sidder bag skærmen og skriver, kan jeg virkeligt mærke, hvor meget jeg har savnet min lille "scrap-book-slash-dagbogs-skrivnings-projekt". 
Det er ikke engang fordi der ikke er sket noget spændende i mit liv -tvært imod. Det er fordi der er sket så meget, at jeg ikke har haft tid til at blogge om det hele (dårlige undskyldninger er der jo som bekendt nok af).
Her den sidste måned er der faktisk flere der har spurgt mig, om jeg ikke snart skriver på bloggen, hvilket faktisk har overrasket mig. Jeg troede egentligt ikke der var nogen som helst som gad at læste det jeg skrev, hvilket der heller ikke er noget i vejen med, jeg gør det mest for min egen skyld. Men jeg synes da at det er ret hyggeligt at I har lyst til at læse med :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar